Tuesday, March 27, 2012

sayang ayah!

Apa perasaan anda tiba-tiba dapat call dari kakak or abg anda bg tau yang ayah/ mak and masuk wad kecemasan? Mesti perasaan sedih dan risaukan?

Aku seorang yang sangat sensitif kalau melibatkan mak/ ayah. Tiba-tiba mata berkaca-kaca bila dapat tau bila mak/ ayah tak sihat atau sakit.
kakak aku baru call tadi inform yang ayah kena tahan wad kecemasan disebabkan tekanan darah tinggi. Terkejut dan risau sangat. Anak mana yang tak sayangkan ayah? Semua orang sayangkan ayah/ mak kn? Aku rasa touching sangat sebab ayah banyak kali call aku tanya bila nk balik kampung..aku tak terfikir pun yang ayah boleh sampai kena tahan wad..Ya Allah, betapa risaunya aku. Sedih sangat bila kenangkan ayah..
p/s : Semoga ayah selamat dan cepat sembuh, minggu ni orang balik kampung... (Ya Allah, selamatkan ayah)

No comments:

Post a Comment