Saturday, November 24, 2012

Istanbul Aku Datang!!

Salam semua..hye!

Sebenarnya mata tak boleh lelap ni. (Padahal esok keja shida oi..pi tido sana! huhu). Buat gaya macam esok cuti, sebab esok kan weekend...hooreyy!

Ok, nak cerita pasal movie yang aku layan dengan kakak-kakak rumah baru-baru ni "Istanbul kami datang" eh...."Istanbul Aku Datang". hehehe. Filem ni dilakonkan oleh Lisa Surihani, beto dan Tonyok...oppss typo pulak...sory2..bukan tonyok, tapi Tomok. hehe..:p. Filem ni mengisahkan percintaan remaja dimana Dian iaitu watak yg dibawa oleh Lisa, pegi ke Istanbul untuk agenda yang tersendiri iaitu nak Tomok melamar dia sebagai isteri. Then, macam-macam berlaku sepanjang Dian berada di Istanbul bagi menjayakan agenda yang dirancang termasuklah pertemuan Dian dengan Beto (nama watak tak igt da) hehe...

Malas la nk review panjang-panjang.. Tp at the end of the story Dian kena pilih sorang di antara beto dan tomok. jadi agak2 siapa yang jd pilihan Dian?? Haaa nak tau kena la tengok sendiri ok! Aku bagi 4 bintang dari 5 bintang..best and fun!

Sebelum wayang start aku dan housemates sempat melantak big apple dekat OU. Amik kau sorang 2 ketul..maka kekenyangan la kami...Alhamdulillah.. :)

dap tak? 


tgh membahagi satu utk kau dan satu utk aku :p

donut ni nama alien

minah kuat lantak..hehe

No comments:

Post a Comment