Friday, January 4, 2013

Maaf itu indah..

Since semalam rasa sesuatu yang kurang. Rasa tak puas hati, rasa kusut, rasa macam nak tampar orang pun ada..err..nak tampar sapa? tampar diri sendiri kot. huhu....

Maaf. Perkataan yang sangat senang untuk disebut tetapi sangat susah untuk diberi bagi sesuatu hal yang melibatkan hati terutamanya. Aku cuba untuk jadi seorang yang pemaaf. Tapi bila datang bab yang 1 ni mesti tersangkut. Aku pun tak tau kenapa. Aku pasti bila kemaafan tu dh datang, ketenagan hati tu akan datang sendiri. Oh, tolonglah jadi sorang yang pemaaf !

Ya, aku memang dh maafkan, tapi jauh di sudut hati aku belum maafkan 100%. I was pretend I forgive the mistakes. Aku pun pernah buat silap. Aku pun pernah buat benda yang sama cuma dengan cara yang berbeza. Aku pun tak perfect, kenapa susah sangat aku nak jadi seorang yang pemaaf?

No comments:

Post a Comment