Wednesday, January 2, 2013

Nota hari ini

Hai, Selamat tahun baru 2013. Hari ni datang kerja seawal pukul 8 pagi dah masuk office. Jumpa Cik Midah security, sempat dia sapa, 'hai, awal awak orang masuk kerja hari ni?' kami serentak menjawab, 'Azam baru Cik Midah...' sambil bagi senyuman yang paling manis..hehehe. Baguslah tu kan, maknanya ada improvement dari tahun lepas. Dan harap-harap boleh kekalkan bangun awal dan masuk awal ke pejabat.

Lepas je breakfast carbonara yang officemate masak aku terus masuk library buat kerja. Otak berputar-putar nak buat apa ya hari ni?

Hari-hari terakhir aku kat sini kalau boleh memang aku nak mensibukkan diri dengan kerja-kerja rutin yang tak kan pernah habis. Sentiasa ada. Biasalah kerja jaga perpustakaan ni memang remeh tapi nampak senang. Lebih kurang sama je dengan skop pengurusan. Kadang-kadang semangat aku agak luntur jugak sebab takda sumber inspirasi yang boleh memotivasikan aku untuk terus jatuh cinta dalam bidang ni. hehe...hmmm, Pernah jugak terfikir nak lompat kerja ke bidang lain. Boleh tak macam tu?

No comments:

Post a Comment